جلوگیری ار کپک زدن وب...
این من هستم!
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
نفس ما
آبجی تینا کوچولوی خودم
آبجی اسما
رازنوشتِ يــــه پسرهــــ
دانلود نرم افزار های پرتابل
افکار یک ذهن مضطرب
ما دو نفر
تنبیه داداشم
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داناک می ترسه! و آدرس danak-tanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 39291
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
سمانه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, :: 21:37 :: نويسنده : سمانه

 سلام دوستای گلم به خصوص خواهرای گلم تینا و رها...

سپاسگرازم(منظور همان گزار است...محض خنده نوشتیم گراز)

قابل توجه تینا و رها: وبلاگ های شما هم که دست کمی از مال من نداره...مال رها رو که رسما گم کردم..مال تینا هم که ماشاا....یه خروار خاک روش نشسته(مگر اینکه از اونجا اسباب کشی کرده باشه که ما بی اطلاعیم)

راستی تینا ایمیلم نرسید؟

در آخر یک التیماتوم:سریعا یک آدرس ایمیل و یا آدرس وبلاگ فعال را برایم بفرستید...

در حال حاضر مشغول نوشتم یک داستان کوتاه هستم..هر وقت تموم شد میزارم رو وب.

تابعد خدا حافظ و صدتا بوس برای شما دوگل(می شه نفری 50 تا...خوبه دیگه؟!!!)



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت22:19---29 دی 1392
ابجییییییییییییییییییییییییییی ییییییی... پس چیشد این رمانت؟ مردیم اینقد منتظر شدیم...
پاسخ:تو وبت پیام دادم.سر بزن


رها
ساعت13:47---16 آبان 1392
ابجی جونم کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واست خیلی تنگ شده


تینا
ساعت13:52---28 شهريور 1392
آبجی خانوم هر از گاهی میای یه سلامی میدی و میری؟؟؟!!راستی داری کتاب جدیدمینویسی؟

یه وخت مارو فراموش نکنییییی آبجی !


پاسخ:سلام.امروز بعد از مدت ها به مدیریت وبم سر زدم و وقتی نظرات شما رو خوندم گریه ام گرفت.می دونم که آدم بی مسیولیتی هستم..از تیر ماه دوباره می خوام بنویسم.تو یه وب.شاید همون وب شایدم یه وب جدید.نمی دونم از کی یا از چی، فقط می خوام بنویسم.خسته شدم از ننوشتن.خیلی دلم واست تنگ شده بود.امیدوارم جبران کنم.دعام کن.تینا آدرس وبتو بده بهم.باشه عزیزم.البته اگه عوض شده.


رها
ساعت12:33---27 مرداد 1392
ابجی سمانه این چه وضشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟خسته شدم دیگه.وبت رو اپ نمیکنی.نظرهامم جواب نمیدی.حد اقل ایمیلتو بده که از یاهم حرف بزنیم

رها
ساعت23:00---29 تير 1392
مرسی بابت پسته جدید.www.1377raha.blogfa.com اینم ادرسه وبم.به جونه رها پکیدم بس که اومدم و اپ نکرده بودی.کی داستانت تموم میشه ابجی.خیلی دوست دارم بخونمش.
تازشم من 50 تا بوس واسم کمه.این همه مدت نبودی همش 50 تا بوس میفرستی.واقعا تو بگو تینا این انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منکه بیشتر میخوامخیلی خوشحال میشم اگه قدم رو چشمه ما بذارین و یه سری به وبم بزنی.اخه یه ÷سته خیلی مخصوص گذاشتم.دوست دارم نظرتو بدونم.نمیگم خبرو تا بری بخونی غافلگیر بشی:دییییییییییییییی
دوست دارم ابجی.فعلا بای


tina
ساعت22:10---29 تير 1392
سلااااااااااااااااااااااامممم ب روی ماهت آبجی خوشکله ی من.چطور مطوری ؟
چ عجب شما تشریف آوردین میگفتین گابی گوسپندی چیزی سر میبریدیم براتون!اولا بگم ک آبجی خانوم منو رها فرق داریم ما دو آبجی گللللل هر چ قدر هم آپ نکنیم وبامونو کسی هیچی نمیتونه بگهً!!(آآآآآرهههه)ولی شما ازون جایی که دوتا آبجی نق نقوی پررو ی بی مزه داری باید پاسخ گو باشی:دییی
آآآآهاااااان اا داشت یادم میرفتااااااااا
که بگم من باهات قهرم شدیییییییییییییید
هیچ موقع هم آشتی نمیکنم یعنی چی آخه ما نازنازی های حساس و احساساتی رو ول میکنی آبجی بعد قرنی که میگذره میای توو وبت برامون سلام مخصوص میفرستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟
برو که دیگه دوست ندارم!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: